Unknown
Tabloul asta lam pictat inaintea celuilalt tablou Marul, inca nu aevam panza si am pictat pe hartie de tiziano.
Cu tabloul asta am participat la expozitia din anul asta, bine este tabloul asta si inca unul pe care in curand il voi prezenta.


Este cuadro lo he pintado por el simple motivo que aún no tenía el lienzo para pintar lo que yo quería, así que decidí hacer un boceto hasta que tenía el lienzo, aquí puede ver el cuadro pintado.
También les quiero decir que con este he participado en la expozsición de este año, este y otro cuadro que muy pronto les voi a presentar.

Pictura in ulei pe hartie tiziano.
Ólio sobre ganson al natural.
La expozitie.
En la expozición.

Etichete: edit post
3 Responses
  1. Buna scumpa mea Daniela!
    Mă bucur că pot intra măcar
    aici,pe celălalt nu pot intra.
    Frumos tablou...cred că ar trebui
    să te ţi de pictură că ai talen..
    O zi frumoasă îţi doresc!
    Te pup şi îmbrăţişez cu drag!


  2. Unknown Says:

    Multumesc mult draga Elena!
    Nu stiu ce se intampla pe celalalt blog, eu nu am probleme, dar stiu ca este mai multa lume care nu poate intra, nu stiu cum sa rezol problema.
    Multumesc de vizita si pentru mesaj.
    Te pup.


  3. Si eu cred ca ai talent si ar trebui sa pictezi mereu caci tablourile tale parca au viata .


Trimiteți un comentariu

LinkWithin